Verrassing - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Rianne Zweers - WaarBenJij.nu Verrassing - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Rianne Zweers - WaarBenJij.nu

Verrassing

Blijf op de hoogte en volg Rianne

02 September 2013 | Antigua, Saint John's

Hierbij ein-de-lijk weer een reisverslag van mij uit de prachtige Caribbean. Sorry sorry sorry dat het zo lang heeft geduurd. Het betekend alleen maar dat ik me erg goed vermaak hier :-)

Afgelopen weken is er natuurlijk weer een hele hoop gebeurt, als eerst de grootste verassing : een van de interns heeft een baby gekregen, dit was voor iedereen een grote shock en totale verassing, maar nu na ongeveer 2 week gaat het gelukkig goed met moeder en dochter. We hebben de kleine meid gezien, en ze is echt een wondertje! Ook al is het natuurlijk wel erg wennen aan de hele situatie.

Verder zit mijn tijd bij de afdeling Cost Control er weer op, de afdeling waarvan ik dacht dat het een nachtmerrie zou worden is werkelijk een super leuke tijd geworden. Ook qua De mensen hebben echt een plekje in mijn hart, ze nemen me mee op stap, mee uiteten, laten me het eiland zien en ik heb zelfs al een baan aangeboden gekregen voor de Cost Control afdeling van Sandals in Grenada, ook in de Caribbean.

Door wisseling van afdeling helaas geen luxe weekend vrij gehad, maar alleen de zaterdag, deze heb ik besteed aan uitbrakken op het strand en snorkelen. Zeker geen vervelende bezigheid :-) Vorige week zaterdag en zondag was ik gelukkig nog wel vrij. Zaterdag de stad in geweest, begin nu eindelijk een beetje alle straten te onthouden. Zondag's heerlijk uiteten geweest met wat meiden en overdag heerlijk aan het strand gelegen met muziek van de beach bar erbij. Het is echt leuk om met ons 14'en hier te wonen, we zijn echt een groep met zijn allen dus het is hier altijd wel gezellig!

Ik ben vandaag begonnen op de afdeling Front Office, het eerste contact met de gasten! Super spannend maar valt tot nu toe allemaal reuze mee. Vandaag begonnen aan de telefoon, hier komen belletjes binnen van gasten, personeel maar ook externe nummers. Gelukkig is het vandaag rustig want het is echt stressen als er steeds allemaal telefoontjes tegelijk binnen komen en je nummers moet zoeken, vragen moet beantwoorden en ook nog onthouden welk telefoontje je naar wie moet doorverbinden. Vandaag heb ik ook al een beetje meegeholpen aan de balie en morgen sta ik de hele dag achter de balie. Ben benieuwd!

Qua feestjes heb ik het hier helemaal naar mijn zin, you know me ;) Gisteren ben ik samen met 3 andere interns naar een boot party geweest. Het begon erg slecht: onze ride kwam niet opdagen, taxi maar gebeld, bleek dat ik de kaartjes was vergeten (ofcource...), de boot was niet wat we hadden verwacht en we kwamen geen bekenden tegen... Nadat we toch de rest hadden gevonden hebben 2 collega's mij naar huis gereden om de kaartjes op te halen. Ook al zou de boot vertrekken om 9 uur, 3 kwartier later was hij er nog steeds...island time noemen ze dat hier. Maar nu kwam dat voor een keer wel goed uit! De boot bleek uiteindelijk echt een soort club op het water te zijn, eenmaal weg van de haven werd de boot voor anker gelegd en kon het dansen beginnen. We hebben ons uiteindelijk echt super vermaakt.

Van de week heb ik samen met een paar andere intern meegewerkt aan een promotiefilm voor Sandals Antigua. Heel simpel: we moesten aan de bar zitten en kletsen en drinken, en het maakte niet uit waarover je aan het kletsen was. Dus uiteindelijk 15 min gefilmd en gratis eten en drinken gekregen, prima!

Verder ga ik een hele hoop verjaardagen missen in Nederland, nu helaas al de eerste 3 gemist. Gelukkig van de week gauw onder lunch tijd kunnen skypen met de hele familie om in ieder geval 2 van de 3 een fijne verjaardag te kunnen wensen. Super leuk om iedereen even weer te zien en te spreken, echt genoten! Daarna heb ik toch echt wel even een heimwee aanvalletje hoor.

Nou ik ga weer even van het leven genieten, veel liefs en tot snel!!

  • 02 September 2013 - 20:16

    Helmazweer:

    Lieverd, geweldig leuk reisverslag, wat maak je toch allemaal mee. Fijn dat jij je vermaakt.

  • 02 September 2013 - 20:25

    Eric Zweers:

    Hey schatje,
    Goed om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt. Kunnen we dat promofilmpje binnenkort ergens bekijken? Ik zou dat job-offer op Grenada maar even in het achterhoofd houden :)

  • 03 September 2013 - 19:23

    T.schmidt:

    Wat leuk rianne dat we jou vrijdag avond even hebben gezien en ook gehoord hebben.


  • 11 September 2013 - 11:14

    T.schmidt:

    ikvindt het geweldig rianne zoals jij je daar red en vermaakt,maar let wel goed op je zelf hoor.

    veel liefs en tot lezens doei Oma.t.schmidt

  • 13 September 2013 - 15:57

    Helma Zweers:

    Ja meisje, we zijn al weer erg nieuwsgierig naar jouw volgende verslag. dikke knuffel.



  • 15 September 2013 - 19:01

    Jack.:

    mooi om te lezen wat jij beleefd. geweldige ervaringen. dikke knuf van hier ;-)

  • 30 September 2013 - 10:56

    Helma Zweers:

    Ja Ja,

    Wanneer komt je volgende versla"??? Ik ben erg nieuwsgierig.

    gr
    Helma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Houdt van de zon, dus gaat stage lopen op Antigua in de Caribbean!

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 615
Totaal aantal bezoekers 9327

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Stage bij Sandals, Antigua

Landen bezocht: